עמוד 26

אינטר-עט ARNONA מגזין של נדלן ומיסוי מקרקעין

אינטר-עט ARNONA מגזין של נדלן ומיסוי מקרקעין




שיווק מהו?

קטע מהרצאתו של פרופ. א. זולפיקר בקונגרס השלושה-עשר של איגוד השיווק הבינלאומי שהתקיים באופסלה ביוני 1999



אתה הולך למסיבה רואה בחורה מושכת בקצה השני של החדר , ניגש אליה ואומר לה: "הי , אני נהדר במיטה מה דעתך על זה ?" - זה שיווק ישיר.

אתה הולך למסיבה רואה בחורה מושכת בקצה השני של החדר , מבקש מחבר שלך טובה , הוא ניגש אליה ואומר לה " הי, חבר שלי , שם בקצה החדר נהדר במיטה , מה דעתך על זה ?" - זה פרסום.

אתה הולך למסיבה רואה בחורה מושכת בקצה השני של החדר , אתה איכשהו משיג את הנייד שלה , מתקשר אליה ואומר לה "הי , אני נהדר במיטה , מה דעתך על זה ?" זה -  טלמרקטינג.

אתה הולך למסיבה רואה בחורה מושכת בקצה השני של החדר , אתה מזהה אותה מהעבר, אתה ניגש אליה , מרענן לה את הזיכרון , מצחיק אותה ומשתטה ואז אומר לה: "הי  אני נהדר במיטה , מה דעתך על זה ?" - זה שמירה על קשרי לקוחות.

אתה הולך למסיבה רואה בחורה מושכת בקצה השני של החדר , אתה שם עלייך את מגפי הבוקרים, הולך כטווס , משחק אותה עסוק , פותח את הדלת בג'נטלמניות לכל הגברות, אתה מחייך כחצי אבטיח , מוציא מפיך פנינים ואז אתה ניגש לבחורה ואומר לה: "היי , אני נהדר במיטה, מה דעתך על זה ? " - זה Hard Selling .

אתה הולך למסיבה רואה בחורה מושכת  בקצה השני של החדר , היא באה אלייך ואומרת לך :" הי, שמעתי שאתה נהדר במיטה , מה דעתך על זה ?" - זה כוחו של מותג !!!




recommend



אינטר-עט ARNONA עמוד השער של מגזין נדלן ומיסוי מקרקעין


הפורטל לנדלן ןלמיסים בישראל