ד"ר רוסטוביץ, פייביש - חברת עורכי דין אודות ARNONA   אודות העורך ד"ר הנריק רוסטוביץ
 

ארכיון מגזין ארנונה 1999 - 2003
חיפוש
 
    אנציקלופדיה ארנונה   הפחתת חיובי ארנונה והיטלי פיתוח
    פקודת המסים (גביה)   הרצאות בארנונה   ספרים ומאמרים
    0 תגובות לכתבות מאז : 23/1/2017
גרסת הדפסה

מכתב לבנק של ישישה בת 86



28/1/2010

א.נ.,

אני כותבת כדי להודות לכם על החזרת ההמחאה שלי שנתתי לשרברב בחודש שעבר. על-פי החישוב שלי, עברו בקושי שתי שניות בין הצגת ההמחאה לבין הגעת הסכומים שאמורים היו לכסות את ההמחאה ההיא. אני מתכוונת, כמובן, להפקדה האוטומטית של הפנסיה שלי והביטוח הלאומי שמגיעים אוטומטית מזה שנים רבות מדי חודש לחשבון שלי אצלכם.

אני מביעה את התפעלותי הבלתי מסויגת מכך שניצלתם את פער הזמנים הזה בצורה כל כך מתוחכמת ובחיוב החשבון שלי בעמלה של 35 ש"ח, בגלל המעמסה שנגרמה לבנק שלכם!

אני חייבת להביע תודה עמוקה, כי התקלה הזאת הבהירה לי מהן הטעויות שלי בניהול העניינים הכספיים שלי.

שמתי לב, שבעוד שאני עונה לכם אישית כשאתם מתקשרים אלי בטלפון, כשאני מטלפנת אליכם, אני נתקלת בגוף סמוי, חסר-דמות, מוקלט ומטיל עמלות-סרק שהוא למעשה הבנק שלכם. אם כן, החל מעכשיו אני, כמוכם, מעדיפה לנהל מגעים עם אנשים בשר ודם.

כל תשלומי המשכנתא שלי והחזרי ההלוואות לא יבוצעו מעתה והלאה באופן אוטומטי או בהוראות-קבע, אלא יגיעו לבנק שלכם בהמחאות ממוענות אישית למוטב בלבד לפקיד/ה שלכם שאתם תצטרכו לבחור ולמנות לצורך זה. לתשומת לבכם: על-פי חוק הדואר אסור לאף אחד אחר לפתוח את המעטפה.

מצ"ב טופס בקשה לבחירת הפקיד/ה הנ"ל שעליהם למלא. צר לי שהטופס כולל שמונה עמודים, אבל על מנת שאני אדע למי אני שולחת את כספי אני חייבת לדעות אודותיו/ה בדיוק את אותם הפרטים שהבנק דורש ממני לספק לו.

עוד לתשומת לבכם: כל הטפסים הנוגעים להיסטוריה הבריאותית שלו/ה חייבים לשאת חתימה וחותמת של נוטריון, וכן כל הפרטים הנדרשים אודות מצבו/ה הכספי (הכנסה, חובות, הון והתחייבויות) חייבים להסתמך על מסמכים שיוצגו לי. כשיגיע המועד המתאים לי.

אני אספק לפקיד/ה שלכם מספר צופן שעליו יהיה לציין בכל המגעים איתי. אני מצטערת על שהצופן הזה הוא בן לא פחות מעשרים ושמונה סימנים, אלא שאני בניתי אותו על-פי מספר הקלידים שאני חיבת ללחוץ למערכת הטלפונית של הבנק שלכם, בכל פעם שאני רוצה להיכנס לחשבון שלי אצלכם כדי לבדוק את מצבו.

כדברי המימרה: מכל מלמדי השכלתי. להלן פירוט מלא:

כשאתם מצלצלים אלי לחצו על הכפתורים הבאים:

מס' 1. לקבוע פגישה איתי.

מס' 2. בירור אודות תשלום שלא נפרע.

מס' 3. להעביר את השיחה לסלון, למקרה שאני שם.

מס' 4. להעביר את השיחה לחדר-השינה, למקרה שאני ישנה.

מס' 5. להעביר את השיחה לבית-השימוש, למקרה שאני... אתם כבר יודעים מה.

מס' 6. להעביר את השיחה לנייד שלי, למקרה שאני לא בבית.

מס' 7. להשאיר הודעה במחשב שלי, אבל דרושה סיסמה. הסיסמה תועבר אליכם בתאריך מאוחר יותר, אישית לפקיד/ה שתמנו כמצוין לעיל.

מס' 8. לחזור לתפריט הראשי ולהאזין שנית לאפשרויות 1 עד 7.

מס' 9. להשמיע תלונה כללית או בקשת מידע. המטלפן יתבקש אז לחכות, בהתאם לנתוני המשיבון האוטומטי שלי. במקרה שהמטלפן ייאלץ לחכות זמן רב, הוא יזכה להאזין למוסיקה מענגת במשך כל זמן ההמתנה.

לדאבוני אאלץ לראות בכם דוגמה ומופת גם בעניין זה ולחייב אתכם בהוצאות עבור אותה מערכת שאני נותנת להתקין לנוחיותכם.

באיחולי שנה רווחית פחות לבנק שלכם, שלכם בברכה,

לקוחה מס' 121212121212121212121212


תודה למי שיקליק על האייקון של פייסבוק


    תגובות   שלח תגובה >>
  1. יפה והלוואי שיהיה לזה הד תקשורתי והמסקנות יוסקו   מאת: אני    2/2/2010









זכויות יוצרים   ד"ר רוסטוביץ, פייביש ושות' חברת עורכי דין   פורטל משפט מיסוי ונדל"ן